Cool Beans.

Sitter i koket i Marietta och njuter av att vara har. Jag ma vara ensam for tillfallet, men bara kanslan av att sitta i ett hus jag vill kalla for hemma (atminstone ett utav mina hem) ar underbar. Har redan hunnit traffa de flesta har, om an bara kort. Underbart.
Idag fyller Maggie ar. Hela 5 ar! Kan inte fatta att hon bara var 3 nar jag traffade henne forsta gangen. Hon har vuxit massa. Eller ja, det har de ju alla tre.
William kande forovrigt igen mig. Lyckan var total nar han utan minsta tvekan strackte armarna mot mig, aven fast bade mamma och syskon var i narheten. Han har blivit ett litet monster, vild och galen. Men jag kan inte hjalpa det, han satt ju trots allt pa min hoft i ett helt ar, klart jag sitter och smaler sa fort jag ser honom.
Och Izabella... Hon var fan ett barn nar jag kom for ett ar sedan. Idag pluggar hon matte (tre arskursar over sin egen), pratar om killar och klar sig efter kompisars tryck. Hon har utan tvekan forvandlats till en tonaring, pa gott och ont (Fragar man Elizabeth, sa ar det mest pa ont haha).
Idag ska jag forsoka hinna traffa lite folk. Ska kopa presentpapper och grejor till mina presenter till Mags. Tavlan blev klar igar och jag ar grymt nojd. Som sagt, lagger upp bild sa fort allt detta ar over, och pga att jag inte tog med sladden till kameran blir det tveklost nar jag kommer tillbaka till Cali.
Senare blir det massa firande och vi ska till min extrema fortjusning kaka middag pa La Parilla. UNDERBART!
Idag kommer dessutom Art hem, har ju inte traffat honom an da han varit i Texas pa affarsresa under veckan. Trevligt trevligt!
Nu ska jag ta mig i kragen och gora mig klar. Blir snart upphamtad av Mr. Douche for en kaffe. Vi hors!
/k

Kommentarer
Postat av: Mamma

MYYYYYS! Åh vad jag förstår att du trivs och att det är underbart att komma tillbaka dit! Det är kanske där du ska bosätta dig så småningom, mitt hjärta! Världen ligger öppen för dina fötter... Älskar dig och längtar efter dig.

2011-04-02 @ 13:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback