Do you think about me now and then?

Men va.
Har just suttit och stirrat på den blanka sidan framför mig i dryga 10 minuter. Varför ska det vara så svårt att skriva? så mycket som hänt på senare tid. Ändå vet jag inte vart jag ska börja. OM jag ska börja. som vanligt så vill alla känslor ut på en gång. Brukar resultera i ett någolunda osammanhängande blogginlägg, men ska försöka hålla mig till ämnet ikväll.
Atlanta var underbart. Jag älskade varje ögonblick och kramade ut varje droppe ur var dag. För lite sömn och för mycket roligheter tog dock ut sin rätt och jag blev dyngsjuk. Whatever! sa jag och festade vidare. Och nu sitter man här i Mill Valley och tycker synd om sig själv. Hostat och snorat i drygt en vecka nu. 
Men det går väl över tills jag har gift mig. Om man har tur.
Att åka från ett sommarvarmt Georgia och komma tillbaka till isvindarnas SF var mindre kul. Tur att jag ändå var lite saknad här. Trots sjukdom har jag lyckats dränka mina sorger över ATL tillsammans med underbara människor här. Är så sjukt tacksam för vad jag har, både här, Atlanta och inte minst Sverige.
Vafan, jag kan verkligen inte be om mer!! Eller jo ... Vore ju helt okej om allt (alla) vore på ett och samma ställe förståss..
Annars så lever jag livet till fullo. Det är det här som är livet! Jag älskar varje ögonblick på olika sätt. Dåliga dagar förekommer, rätt ofta tillochmed, men man klarar sig ju genom dom också.
Jag vet helt ärligt inte vad jag mer ska skriva. Förutom att jag känner sån otrolig saknad. 
Specielious efter Jenny. Jag känner mig tom utan dig. Vet inte vad mer jag kan säga för att uttrycka mig... Tomhet. snart ses vi <3
När det gäller hälsa/träning har jag legat på latsidan. Innan ATL hade jag mina rutiner, såg gymmet mer än vad jag såg min värdunge, åt bra, osvosv. I Atl levde jag på snabbmat och alkohol. Kontrasten gjorde mig (som tidigare nämnt) sjuk. Måste skaka av mig viruset fort nu, längtar till träning nu. Dessutom har jag och Sarah lagt upp en diet på gröna drinkar, fettsnåla luncher, fruktiga snacks osvosv. Kan knappt vänta!!!
Det här blir fint.
Hej mitt nya, och antagligen sista kapitel i usa.
/k

Kommentarer
Postat av: Jenny

tre månader kvar? <3 Saknar dig och du fattas mig.

2011-04-14 @ 15:22:34
Postat av: Malin

Kämpa på gullet, Snart ses vi och jag längtar så! Singlar tillsammans var det vi sa va? :) Här ska festas och leva singellivet fullt ut. Saknar min käresta!!!! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback