Georgia.

Imorgon åker jag.
Jag är sååå-åå trött just nu. Sista-minuten-målat tavlan jag ska ge till Maggie i födelsedagspresent. Pga snokiga Elizabeth så får ni ingen bild på den förrän efter fredag. Har några detaljer som måste dit, antagligen får jag lägga till det i atl. Men annars är jag rätt nöjd ändå.
Packat har jag också gjort. Eller försökt iaf.
Har även hunnit få panik på flygbolag, online-incheckning och min sugiga (jag älskar dig!-klappar på skärmen-) dator. Lyckades Checka in, men inte skriva ut. Vet att jag kan göra det på flygplatsen igen, men börjar undra vad som är fel när skitsidan inte längre kan hitta min reseplan eller mitt konto. Kunde ju vara att jag skrivit fel lösen eller dyl, men nej. 100% säker på att jag skrev rätt. Men inte mycket att göra åt nu. Får ringa dom imorgon istället. Jag har ju betalat och allt, inte kan biljetter bara skita sig sådär. Det ordnar sig.
Slutligen, jag har längtat efter denna vecka i 3 månader nu, och äntligen är den här. Vi hörs helt enkelt om en vecka.
Puss!
/k

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas det löser sig med biljetten. Ha det så bra och hälsa, som sagt! Puss älskar dig

2011-03-30 @ 12:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback