Rain, rain go away, come again another day. lalalaaa!

Min dag var lång. Min dag var tråkig, deprimerande, blöt. Min dag var kall och grå och inte av något direkt intresse alls. Min dag vägrade att vara kreativ, färgglad, nyanserad. Min dag trampade mig på tårna och drog mig i håret. Min dag sög.
Efter regn kommer det solsken heter det ju. Men närfan får jag se solen igen? När kan den skina mig i ansiktet i mer än bara nån minut? Längtar tills "regnperioden" är över. Då kan sommaren komma.
Och vad jag längtar ännu mera till är Atlanta. Om mindre än en vecka är jag påväg. Det ska bli fint. Saknar alla så galet mycket.
Nu ska jag stoppa om kiddot. Eller nåt sånt.
Sedan sova. Imorgon är, som vi alla vet, en ny dag. Håll hakan högt och bekymmer på distans!
Avslutar med en curly bild. Lånade Emelies kvarglömda locktång i ren tristess. på återséende!
/k

Kommentarer
Postat av: Mamma

Min älskling. Hoppas du mår bättre nu. Hörs att du är lite deppig, alltid jobbigt med regn. Det är skönt i små mängder men när det är dag efter dag så är det lite tröstlöst. Du ska se att snart kommer sommarvärmen till dig, här är det fortf omkr 0 på nätterna och kanske +5 på dagen. Pussar i mängder

2011-03-25 @ 09:46:06
Postat av: Josse

Love curlsen! Jättefina :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback