Våffeldagen?

.. Var den igår eller? Hörde iaf ryktesvägen att så var fallet.
Sugig helg. Gör det bästa av den dock. Jobbade igår fram till 22, sedan in i bilen och iväg på bio med Timo och Sarah. Paul. Jag <3 Seth Rogan. Men det var ju inget nytt.
Idag uppe med tuppen (eller snarare Caroline). Dagens fråga: varför är ungar så morgonpigga för?
Totalvägrade att göra frukost eftersom jag inte fick göra den när jag ville, gick ner och gömde mig på mitt rum och skypeade med pussJenny och pussLinda. Mys!
Fick ett sms från Andrew: Would you like a waffle?
YES PLEASE!
Våfflor, grädde, jordgubbar, bacon, apelsinjuice. Han kan ju, trotsallt!
Nu försöker jag få C att vara klar i duschen. Har en känsla av att jag kommer få duscha kallt (är ju såhimla snäll och låter henne duscha före mig)...
Sedan skjutsas hon till b-day-fest och jag drar mig ner mot SF för att möta MIRIAM!!! FINT!
Hon bor på ett hotell där jag bara ska ge hennes namn och rumsnummer, så parkar dom bilen åt mig. Fancy!
vi hörs senare!
/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback