Praliner. Och mer praliner.

Jag tänkte mest titta in här och visa att jag inte dött.
4 veckor i Tyskland.
1 mánad.
Galet.

Konstigt det där. Har ju hur mycket tid som helst att tänka när jag är pá jobbet. tänker pá allt jag máste fixa. allt jag ska skriva i bloggen. hur mycket jag vill ha mer tid. fast ändá inte.

Älskar att ha ett arbete igen. Ett mál med dagen. Nágonstans att gá och göra nytta. Känns kalas! Alltsá att vara trött pá kvällarna, komma igáng pá morgonen, osv osv. Visst det är ett skitjobb, men det är fanimig ett jobb.

Har just kollat fotboll med männen, druckit rött vin och kännt mig vuxen. helt underbart.

som sagt, sá mycket jag tänker om dagarna, speciellt om vad jag kan skriva hemát. Men sáhär pá kvällen stár huvudet still.

Jag már bra dock. Väldigt bra. Försöker att áterkomma imorgon.

xoxo
/k

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va kul att se ett livstecken, gumman. Jag väntar fortf på BILDER! Har skrivit till dig på FB svara på det är du snäll. Kraaaammmm

2011-11-03 @ 18:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback