Call of duty.

Att gá pá fotboll här är bäst. Arga tyskar som skriker till höger och vänster och billig öl. woop.
Och nepp, de vann inte igár. Tyvärr. Fast mr. T var pá ett himla gott humör ändá, myskväll tillsammans.
Idag har han Uni heeeeeela dagen och jag, jag har bara magont. Hur kul är det dá. Legat i sängen större delen av dagen, kollat pá film och spelat playstation. Woop.
I hopp om att magen skulle má lite bättre tog jag mig ut pá en kortare promenad med Julie (en av hundarna), och lik förbannat (som om inte dagen vore grá och trist ändá) lyckades jag bli utskälld av en äldre, jättearg tant. Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag gjorde för fel, dá utskällningen var pá himla snabb tyska.
Wellwell.
Nu har jag precis ätit lite med Helmut och Sonja, samt ringt eventuella mr. chef.
Ser inte sá ljust ut längre, Iaf inte med det bättre jobbet, och jag vill bara gá och hänga mig.
Eller näää. Bäst jag väntar tills T kommer hem, och sedan nya tag igen.
Ni känner väl mig? Jag ger dá fan inte upp i första taget :)


/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback