Fixpoint.

Nae, inte okej att de bestämmer sig för att klippa ner majsfältet jag hade som "fixpoint", eller landmärke för var jag är nágonstans. Min just avslutade joggingrunda förvandlades ju till nágon sorts labyrint, dá mitt lokalsinne är sá galet dáligt. Majsen var ju det enda som försäkrade mig om att jag var pá rätt väg! aaaah.
Men iallafall, efter nágra fel-springningar (kan man säga sá?) hittade jag tillslut hem. Puh. Vem vill vara vilse i tyskland liksom?
Note to self: Börja träna hardcore pá att frága om vägen pá tyska.

Idag har jag varit pá jobb-jakt. Eller alltsá, jag har bläddrat runt bland jobb pá nätet och insett att om jag i sällsynta fall har tur, och jobbet i frága inte begär truckkort eller nágot annat roligt som jag inte har, sá begärs det ändá överallt att jag ska innesitta goda sprákliga talanger.I tyska. iVilket jag inte gör. Jag kan väl ta mig runt pá knackig tyska, men ingen skulle nog klassa det som flytande.
Ingen uppskattar engelska här. Bastards.

Nu ska det duschas. Sedan ska jag unna mig nágra timmar Call of duty. hihihi.

Älskar spelet. Jag och Timo spelar sá fort vi fár chansen.
Telefonen ringer:
T-Hunny... could you answer that please?
K-Answer it yourself, I'm busy.
T-But baby, you don't understand, I'M AT WAR!!!!! (super seriös)

haha.
/k

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

vore hysteriskt om han även satt där i full krigs-mundering! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback