Montag.

Den gráa vardagen igen. Roligt det där. Jag má vara arbetslös och "ledig", men mándagar är alltid lika trákiga. Speciellt dá T är i skolan heeeela dagen. Och därefter fotboll heeeela kvällen. Lik förbannat travar dagen ändá pá.
Jag hänger mest med Helmut (yup, jättetyskt namn), gár ut med hundarna, städar lite och leker hemmafru.
Men máste ha mig ett jobb, SNART. Ska i nästa vecka iväg och prata med en snubbe om ev. arbete. Spännande. Háll alla tummar ni kan för mig!

I övrigt är jag lycklig. Är älskad av den bästa, har fina människor omkring mig och vet att sverige ligger runt 100 kr och 4 timmar bort. Önskar bara att usa även det kunde ligga lite närmare.

Nae vad torftigt det här blev. Har ju lovat mig själv att átminstone skriva en gáng varje dag. (förutom igár, dá jag var bakis och jävlig) Sá fár nog avsluta här innan det blir alltför ointressant. Beroende pá hur kvällen ser ut sá kanske ännu ett inlägg trillar in. Vi fár se.

Pá áterseende!
/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback