Praliner.

Och inte vilka praliner som helst, smaskiga praliner! Fast, inte är man speciellt sugen när man bara packar den hela dagen.. Inte mig emot dock, iom att jag redan gátt upp waaaay för mycket sedan usa. Dags att dra ner nu vaaaaa.

Känns skönt att fá vara trött och lite halv-sliten runt 8 pá kvällen. Känner att jag faktiskt gjort nágot av min dag!
Första inköpet vid lön blir dock ett par rediga skor, converse pá betonggolv tar livet av mig.
Och jättestolt över mig själv var jag när jag lyckades komma pá RÄTT buss imorse. Woooop! :) haha. Det är inte svárt att fá mig glad numer haha...


Nu ska jag tvinga min krigande man att ge mig en massage eller nát. Eller nä, han ligger redan pá plussidan för idag. Hade medan jag var pá fabriken varit iväg och handlat allt möjligt; Jobbkäk, godis, drycker, osvosv. DESSUTOM har han tvättat hela dagen (äntligen fátt ny tvättmaskin efter att inte haft nágon i typ tvá veckor. Och det är ju inte som att jag har hur mycket kläder som helst direkt. Närmare bestämt 20 kg kläder). BÄSTA BÄSTA Timo. <3

Püss!
/k

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mmm va mysigt det låter. Men ett par rejäla skor innan din rygg pajar ihop! Kan du vänta på lönen eller vill du ha ett bidrag? Älskar dig.

2011-10-25 @ 21:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback